Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

ΑΠΕΡΓΙΑ/ΑΠΟΧΗ από τις διαδικασίες αξιολόγησης για την επιλογή διευθυντών

Με απίστευτες μεθοδεύσεις η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιχειρεί με το  νόμο για την επιλογή των διευθυντών των σχολικών μονάδων  να συνδυάσει το διαβόητο νόμο 3848/10 της Διαμαντοπούλου, το νόμο 4369/16 του Βερναρδάκη για την αξιολόγηση στο δημόσιο, το προεδρικό Διάταγμα 152 του 2013 για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. 

Επιβεβαιώνει και ενισχύει το ρόλο του διευθυντή-«μάνατζερ» της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα υλοποιεί  τις κατευθύνσεις των συντηρητικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση στη σχολική μονάδα.
Προωθεί  την «αυτονομία» και την «αυτοαξιολόγησή» της,  όπου ο διευθυντής καλείται να παίξει καθοριστικό ρόλο,  αφού θα ελέγχει και θα ελέγχεται για την υλοποίηση των «στόχων» του σχολείου, μέσα σε ένα πλαίσιο αιματηρής δημοσιονομικής πολιτικής, αδιοριστίας, ελαστικής εργασίας και συντηρητικών αναδιαρθρώσεων.
Υλοποιεί τις μνημονιακές δεσμεύσεις και τις κατευθύνσεις της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ που στόχος τους είναι «η  αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων, η αξιολόγηση των  στελεχών της εκπαίδευσης, η θέσπιση νέων κριτήριων επιλογής προσωπικού και υπεύθυνων δομών, η  αύξηση  της παιδαγωγικής και διοικητικής αυτονομίας των σχολείων και οι διαδικασίες  βελτίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσω της αυτοαξιολόγησης». 
«Η γνώμη των συνυπηρετούντων μόνιμων  εκπαιδευτικών επί συγκεκριμένων ερωτήσεων αποτίμησης του κριτηρίου της συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο, της προσωπικότητας και της γενικότερης συγκρότησης του υποψηφίου», δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εφαρμογή του νόμου Βερναρδάκη για την αξιολόγηση.
Η αξιολόγηση λοιπόν ξεκινά!
Στο δικό μας όραμα για ένα άλλο σχολείο στην υπηρεσία του παιδιού και της κοινωνίας δεν χωρούν διευθυντές και αξιολογητές. Στο σχολείο της κοινωνικής χειραφέτησης δύο είναι οι «θεσμοί»: η συλλογική λειτουργία της σχολικής κοινότητας και ο εργατικός έλεγχος.
Ο σύλλογος διδασκόντων απόκτα κεντρικό και κυρίαρχο ρόλο στην διοικητική και παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου.
Προϋπόθεση για το νέο σχολείο είναι η κατάργηση όλου του αξιολογικού πλέγματος με διευθυντή -συντονιστή, αιρετό και ανακλητό που θα έχει διδακτικά καθήκοντα και τις ίδιες απολαβές με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και ανώτατο όριο θητείας.  
Γι’ αυτό καλούμε κάθε συνάδελφο/ισσα να συμμετέχουν στην απεργία/αποχή που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για τους διευθυντές.
-Τους αιρετούς να μην γίνουν αξιολογητές και να μην αξιολογήσουν
Στην συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων οι συνάδελφοι δηλώνουν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και απέχουν από τη συνεδρίαση.
Για να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση, απαιτείται η συμμετοχή της πλειοψηφίας των μονίμων εκπαιδευτικών
Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχει στην απεργία-αποχή, δεν υπάρχει απαρτία και καμία διαδικασία δεν μπορεί να υλοποιηθεί ούτε μπορούν να συμπληρωθούν φύλλα αποτίμησης.
ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ  το σχετικό πρακτικό που θα συνταχθεί, διότι τότε συμπεριλαμβάνονται και καταγράφονται στους μετέχοντες και όχι στους απέχοντες. ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ και καταθέτουν στον αρχαιότερο το σχέδιο δήλωσης της ΔΟΕ.

  Το εκπαιδευτικό κίνημα για άλλη μια φορά θα ακυρώσει τα σχέδια τους!
ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ