Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

15 Σεπτέμβρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!

«Επιτέλους μετά από 30 χρόνια είναι η πρώτη φορά που με την έναρξη των μαθημάτων όλα θα λειτουργούν κανονικά», με περισσεύματα ωρών, με το ξεζούμισμα και την ομηρία των εκπαιδευτικών.
   Ένα σχολείο που θα λειτουργεί και θα καλύπτει όσες ανάγκες του επιτρέπουν οι μνημονιακοί όροι, με περικοπές και υποχρηματοδότηση, με τη φτώχεια και τη δυστυχία που δημιουργεί η καπιταλιστική κρίση.

   Σε αυτό το σχολείο η παιδαγωγική και η επιστήμη χωρούν όταν βολεύουν τις κυβερνητικές επιλογές.
Επιλογές και παρεμβάσεις που δεν καθορίζονται από τις ανάγκες τις κοινωνίας και των παιδιών που θα ζήσουν στον 21ο αιώνα, αλλά την «Ανάπτυξη», την ανασυγκρότηση του καπιταλισμού σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.
   Το παλιό ρεφραίν «εμείς αλλιώς θα θέλαμε αλλά δεν μπορούμε» γίνεται «Αυτή είναι η κανονικότητα».  Έτσι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να "βάλουν πλάτες" ώστε να λειτουργήσει η κανονικότητα. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μάθουν να ζουν και να γεράσουν μέσα στην τάξη με την αδιοριστία, την πλήρη εργασιακή ευελιξία, την κινητικότητα, με θεσμοθέτηση του 30ωρου των νηπιαγωγών, στα όρια της εξαθλίωσης με μισθούς πείνας, φόρους, ΕΝΦΙΑ κ.τ.λ.
 Να διδάξουν ακόμα μια χρονιά παιδιά που των περισσότερων οι οικογένειες στενάζουν από την ανεργία και τα προβλήματα καθημερινής επιβίωσης.
Το «νέο Ενιαίο Ολοήμερο Σχολείο» καταντά χειρότερο από το παλιό πάρκινγκ παιδιών και γίνεται παιδοφυλακτήριο. Συνεχίζει να μην είναι «ολοήμερο» αφού είναι προαιρετικό και δεν αφορά όλα τα παιδιά και να μην είναι σχολείο αφού λειτουργεί με πρόγραμμα και στελέχωση με ό,τι περισσεύει.
Αποτελεί κοροϊδία με τη μία σαρανταπεντάλεπτη «ώρα μελέτης» για τους μαθητές όλων των τάξεων.
Οι «επιλογές διδακτικών αντικειμένων ΤΠΕ, αγγλικά, αθλητισμός, εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων δίνουν την ευκαιρία στην πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων» δεν γνωρίζει κανείς πως πότε και αν θα υλοποιηθούν
Το «Νέο Ενιαίο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο» ούτε ενιαίο ούτε ολοήμερο είναι.
Το ολοήμερο τμήμα λειτουργεί μόνο όταν υπάρχει ο μαγικός αριθμός και είναι προαιρετικό. 
Έχει άλλη σύνθεση από το «βασικό» αφού συγκεντρώνει παιδιά από διάφορα τμήματα και δεν έχει καμιά σύνδεση διδακτική, παιδαγωγική. Σχολειοποιείται με πρότυπο τα διδακτικά 45λεπτα του δημοτικού.
Οι νηπιαγωγοί διαφοροποιούνται τόσο στο διδακτικό ωράριο όσο και στο παιδαγωγικό τους έργο.
Θεσμοθετείται η αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών σε 30 ώρες .
Το υποβαθμισμένο ολοήμερο τμήμα, μετατρέπεται σε θάλαμο εξόντωσης των νηπιαγωγών, ανοίγει το δρόμο για κινητικότητα, υπεραριθμίες, απολύσεις αναπληρωτών και νέες ελαστικές σχέσεις εργασίας.
Συνάδελφοι στα χέρια μας είναι η διαφύλαξη του Δημόσιου Νηπιαγωγείου, του Δημόσιου σχολείου, των εργασιακών μας δικαιωμάτων, του παιδαγωγικού, επιστημονικού και κοινωνικού μας ρόλου.
Τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά πρέπει να απαντήσουμε, να σταματήσουμε τη βαρβαρότητα που ισοπεδώνει τα πάντα για να ανακάμψει η καπιταλιστική κερδοφορία.
Να πάρουμε την υπόθεση και τους αγώνες στα χέρια μας ενάντια στη τακτική της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας  της μιζέριας, της υποταγής, της απογοήτευσης, της μοιρολατρικής αποδοχής της "σκληρής πραγματικότητας», που εξεγείρεται για την ολοκληρωτική διάλυση του σχολείου με 24ωρη αποφασισμένη τον Ιούλιο με αιχμή μόνο τα νηπιαγωγεία…
Αντιστεκόμαστε και δεν προβαίνουμε σε καμία ενέργεια υλοποίησης των πολιτικών και του σχεδιασμού του Υπουργείου για τα νηπιαγωγεία. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων στα Νηπιαγωγεία  συμπληρώνουμε το σχέδιο πρακτικού της Δ. Ο. Ε.

ΟΛΟΙ  στην  ΑΠΕΡΓΙΑ   την   ΠΕΜΠΤΗ  15  ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ